TjaTja bloggish! x)

igga rubriken..
Hejsan bloggen! ♥
IGÅR: han ej blogga.. kom lxm hem & då va pappii hemma + att han hade med sig den här saken med sig hem;

Suddig bild, tagen med webcam! Kanske kmr en bättre bild senare.. IAF de en en kasse FULL med kex/kakor, nom nom.. ♥ heheheheh.. Och sedan när vi hade ätit lite & så, så åkte jag och pappi iväg och köpte....:



Supernöjd faktiskt! Jag "invigde" dom igår och a dom va JÄTTE JÄTTE JÄTTE sköööönaaaa!! :D (kom nt med ngn dryg  kommentar nu som typ "dom e gamla." elr ngt -.-) Sedan åkte jag u till träningen o ah ni fattar. Men när jag kom hem så pluggade jag Franska & pillade på min mobil... Men nu idag hinner jag ju faktiskt blogga x) Det kanske drf du gör de? Nejmen.. Idag - Skola :/ osv osv... Men ska på fotboll sedan, barasåattnivet. Men nu ska jag typ ah checka bloggar, VILA. Och sånt till fotbollen börjar x) Ha de ! Pusshej♥
~Sofia♥~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0