Mitt liv/ Mina vänner.♥

Så ! Nu kmr detta långa inlägget om... MITT LIV/VÄNNER!!♥
Hejsan!JagärenspralligtolvåringsomficknamnetSofiia.Jagälskarattspelafotbollochsjälvklartvaramedkompisar!Minbloggkmrhandlamestomminvardagochsjälvklartkmrdetbilder!(detkmrävenflygalitehissarodissarosvhitodit.)
Hoppasdustannar♥.
Livet har sina höjdpunkter men även sina motgångar, tyvärr. Jag som många andra har haft det ganska svårt (av personliga själ,stv) Men! Jag har haft underbara vänner som har varit där för mig, stöttat mig och bara funnits där när jag behöver dom! Självklart är jag väldigt tacksam över detta, ni vet själva vilka ni är och ni vet att jag älskar er.♥  Men vissa utav mina vänner har svikigt mig, men skitsamma ni har ju funnits där för mig! Jag är så jävla tacksam över att jusst ni känner mig. Okej det är klart att jag kan bli sur på er? Men innerst inne så älskar jag er mest! Okej, tillbaka till livet! Mitt liv är ungefär som en saga, typ? Det har hänt många saker som jag knappt kan fatta! Både bra, men även dåliga. Jag har inte precis bäst självförtroende men det har gått suveränt endå! Jag har en perfekt bror, även om han kan vara irriterande ibland, och en underbar familj som jag älskar över hela mitt hjärta.♥ Men så kmr vi till skolan.. Jag triv nt precis 100% om vi säger så. Förra och förr förra året var allt perfekt. Men detta året har det mesta utav de bara försvunnit. Min allra allra bästa vänn (i skolan) har typ övergett mig! Några killar som jag stod väldigt nära har bara försvunnigt och börja reta mig istället. Men det är inte bara dåliga saker som har hänt, jo jag har ju också fått många nya vänner och lärt känna vissa bättre! Våran klass är ungefär som en stor familj faktiskt! Eller kanske 2 olika familjer.. Våran klass är ju indelad i 2 grupper så ja ni fattar.. Men min grupp asså, alla känner alla på olika sätt men ändå! Även ifall det finns personer man vill kicka från gruppen så är de ändå perfekt.. Även ifall man bråkar så vet man att innerst innerst inne ändå är vän med den personen, om man tänker efter! Men nu orkar jag nt sriva mer, höhöh.. Kanske fortsätter imorgon elr så! hahah, pusshej!♥
~Sofia♥~

Kommentarer
Postat av: Anicia

Sötis, bli dagens blogg hos oss och få ett eget inlägg med länkning osv! Superenkelt, allt du behöver göra är...tja, kika in detta inlägg!: http://sarpauamanic.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-1.html#comment

Enkelt va? Så kör på! Du kanske är vår vinnare? ;)

Kram!

2012-03-19 @ 13:58:21
URL: http://sarpauamanic.blogg.se/
Postat av: Petriis

Nawwi♥

2012-03-19 @ 14:54:55
Postat av: Anicia

sv: Kul att du är med! Haha vad söt du är :D

2012-03-19 @ 15:16:31
URL: http://sarpauamanic.blogg.se/
Postat av: Sofia♥

Awwii tack ! :D Du äe sööt! ♥ Klart jag äe med ;)♥

2012-03-19 @ 15:32:06
URL: http://sossofiaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0