Måndag..

Hejsan bloggen! ♥
Förlåt för att jag bloggar så "sent" men jag har nt orkat blogga tidigare för jag har haft ont i huvudet -.- !
Måndag idag då ! Började dagen rätt chill med en film ;) Sedan vare segt.. Jag har typ fått en AS irriterande finne -.- som ag redan imorse skämdes för, men så kmr jag till skolan och ingen verkar bry sig om den! Jag blir typ ap-glad tills vi kmr ner till träslöjden .. Självklart håller William & Oskar på och retas osv! -.- Men skitsamma, efter skolan så stack jag o Vilma upp till Kip och spelade fotboll med Isac, Oliver, Jonte o Shaniar !! As kul :D Men efter de fick jag Skit ont i huvudet -.- så jag orkade nt blogga ! Men nu har de nästan gått över ! ;)♥ Nu har jag skrivit bajs mkt, men jag kände att jag va tvungen att skriva av mig lite, hehe! ♥ Ha de så bra, kraaaam♥
OMG, bjudeeeer ! ♥
~Sofia♥~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0