Hiss/Diss! ♥

Sovmorgon: Det äger. Inte bara för att man får sova ut elr så utan för att man hinner allt på morgonen då, utan stress.
Choklad: Asså jag är helt kär i choklad! Det är den absolut godaste godisen ! :D Så självklart hissas deh! ;)
Torkat godis: Ok, nu blev de mkt godis, men shit the same? Tbx t ämnet... Tänk dig att du går in i en liten mysig shopp & ska köpa godis. Allt ser super gott ut och när du fyllt påsen & betalat så smakar du på det...
...@#**@#?!%@###***..
det är torrt.. Blir  GALEN utav de -.-'
Småttingar som tror sig: Ok, jag stör mig SJUKT FÖRBANNAT mkt på såna som äe typ 9 och går runt med massa smink & varsin Iphone, fattar nt vad e grejen med att ha sånt när man äe 9 ? o.O antingen är jag trög elr så tror dom sig sjukt mkt...
Aja de va de! HA DE.. Puss♥
Photo Flipbook Slideshow Maker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0