10 saker ni kanske nt vet om mig! ♥

Okej, jag har nt bloggat today för att jag har haft fotboll! ♥ Men bara för att "gottgöra" deh så kmr 10.. se rubriken.... x)
1. Jag ÄLSKAR ifk gbg !! ♥
2. Jag stör mig väldigt lätt på folk..
3. Jag flummar as mö i skolan *_*
4. Jag ääälskaaaar o shoppa!♥
5. Jag älskar mina vänner mest av ALLT!
6. Jag HATAR nr folk sviker mig. -.-
7. Jag kan få dåligt självförtroende lätt!
8. Jag älskar att titta på bloggar ! xD
9. Jag stör mig 7kt mkt på småtjejer/killar som går runt med iphones och shoppar varje dag osv.. Asså jag tkr man nt ska hålla på så när man är så "liten" ? o:
10. hmm.. Jag TROR att jag gillar ngn nu..♥
Men nu ska jag chatta med gött folk och bara chilla resten av denna dag, så ni får hare så bra! Kraam♥
~Sofia♥~

Kommentarer
Postat av: ^^

fuu visste allt ju :c

2012-03-15 @ 14:41:58
Postat av: Sofia♥

Sry! De äe svårt & komma på saker ni INTE vet ;)♥

2012-03-16 @ 18:51:58
URL: http://sossofiaee.blogg.se/
Postat av: ^^

haha oki lille sosso :'c

2012-03-17 @ 14:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0