Vänner!

Japp.. Vissa kanske bara har få dom är med men alla förhoppningsvis har någon.. Antingen någon du säger allt till eller någon du bara pratar med ibland, men alla exakt alla är precis lika viktiga! Är grymt lycklig att jag har dom vännerna jag jusst har! Och jag har inte heller svårt att få nya vänner.. Men kom ihåg att vi måste ta hand om alla! Som till ex. om ni har någon i klassen ni tycker har hamnat lite i efterkälke när det gäller vänner, var inte rädd! Ta första steget ! (som vänner, alltså ;) ) Så kom ihåg alla är precis lika viktiga ! Och vi måste ta hand om varandra! Jag tror att du lika som jag vet vart gränsen går, och då måste vi hjälpa till! Ville bara skriva några rader i med att jag tykcer att det är sjukt viktigt att alla har det lika bra i skolan eftersom att det är många som är "utsatta" för mobbing.. Men kom ihåg gott folk, alla är lika mkt värda även ifall man är lång,kort,smal,tjock osv.. ! Men nu är det sommar lov så skitsamma! Peace♥

true shit!! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0