Tio till ett :)

10 saker jag tycker om:
1. Att Fotografera :)
2. Familj/Vänner!
3.Att Shoppa!
4.Att Blogga!
5. Sova!
6. Att Baka!
7. Spela fotboll!
8. Att resa ;)
9. Sommaren♥
10. Min födelsedag^^

9 saker jag tycker mindre om:
1. Gå upp tidigt -.-
2. Förlora ;)
3. Skolmaten..
4.Städa
5. Att vara sjuk!
6. Att plugga
7. Prov
8. Att komma för sent
9. Prata inför klassen!

8 bloggar jag läser:
Fridaannas
Jossefoto
Elinbastaste
Juliiseen
Bloggbyemiliaxelsson
bunnys
Systerstinaa
Skvallermandis

7 saker jag vill göra i framtiden:
Resa mycket.
Ha ett bra jobb.
Bo tillsammans med den jag älskar.
Skaffa en hund.
Leva lyckligt.
Ha en gå in garderob.
Bo i New York <3

6 utav mina kompisar:
Bella<3
Eira<3
Petra<3
Therese<3
Mathilda<3
Ardisia<3
(har fler men de är bara några, ni vet att ni alla betyder mkt för mig!♥)

5 Saker jag är rädd för:
Spindlar :S
Döden..
Höjder
Farliga djur (?)
Jäääraaad ..

4 ord som beskriver mig:
Galen..
Glad..
Skrattar 24/7..
Hyper^^

3 saker jag ser fram emot:
Sommarlovet!
Hafsten! (Skolresa)
När jag åker till Herrljunga!

2 snygga kändis-killar:
Niall Horán♥
Justin Bieber♥

1 bra låt:
Flytta på dej-Alina Devecerski





Kommentarer
Postat av: Frida

SV: haha nejdå! :)<3

2012-06-02 @ 15:21:37
URL: http://fridaannas.blogg.se/
Postat av: Tess

Du och jag har samma smaaaaak. Niall och Justin <3 sötaste, finaste, gulligaste, roligaste, vackraste, snyggaste, bästigaste, snällaste Sosso <3 för bara några månader sedan så tänkte jag "skiit också, inte hon" när vi hamnade tillsammans i franskan, men nu är du en av mina bästa vänner :3

2012-06-09 @ 18:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0