Ursäkta språket..

Hej bloggen..
Har precis uvaknat & nu ska jag göra i ordning mig & gå ner t Mathildisen ... Om några timmar så blir det ju självklart träning osså. Men jag har ta mig fan ingen blogglust nu. INGEN INGEN har kommenterat this or that inlägget -.- Jag kmr fan sluta med att göra tävlingar & sånt skit. Jag orkar seriöst inte.. Jag har osså funderat på att ta bort bloggen!! Ingen kommenterar, jag lägger ner as mkt tid till ingenting, Jag tävlingar som ingen bidrar i.. Så varför,varför i helvete ska jag blogga? o: Aja.. Ska fundera lite till på att ta bort bloggen.. okej nu har jag berätttat min åsikt, NU VILL JAG HÖRA ERAN.

tagen sj^^
~Sofia♥~

Kommentarer
Postat av: .

Jag tyckte de va sjukt tråkigt att läsa att du kanske ville slut blogga för din blogg e verkligen bra! Visst, läsarna e dåliga på att kommentera men..

Kram

2012-04-30 @ 14:04:00
Postat av: A

De riktigt stora bloggarna har bloggat i många meningslösa månader innan de faktiskt blev stora... Sluta inte bara för att ingen komenterar! Men om du inte orkar med att blogga längre så är det ditt val.

2012-05-01 @ 09:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0