Ardisia är mitt allt.♥

Tjjoo bloggen! ♥
tänkte skriva lite om världens mest älskade vänn jag har:
Ardisia, jag älskar dig. Vi har aldrig bråkat och vi kmr nog aldrig att göra de. Du har alltid stått vid min sida & hjälpt mig när jag har behövt det som mest.. Vi kan prata om precis allting, ALLT. När jag träffar dig blir jag så glad, asså seriöst! Jag menar de verkligen. Vi kan vara uppe i timmar & bara prata ut om saker som hänt elr bara om klassen.. Det är unerbart. Jag vet f*n nt vad jag skulle gjort utan dig.. För när jag mår som absolut sämst så ringer du upp mig & gör mig glad igen.. Vi träffades redan när vi var små och den dagen ångrar jag INTE, det är ng en utav dom bästa händelserna i mitt liv.♥ När jag är med dig så kan jag prata om precis VAD som HELST. Och detta är inget som jag bara skriver, jag MENAR det. Jag har såååå många minnen med dig, och de lär bli fler, även roliga men ändå lite tråkigare.. Men när jag tänker på dig så blir jag så lycklig.. Alla hämska saker som jag har i mitt huvud bara försvinner.. Jag svär. Jag har tänkt på dig så 7kt förbannat mkt i mitt liv så det är nt sant.. Men älskling om du läser detta så vill jag bara säga att du betyder så sjukt jävla mkt för mig & Du kan berätta vad som helst för mig.. Jag gråter med dig och jag älskar dig mer o mer för varje dag som går .. ♥ LoveU Ardisia..♥

Bild på snyggingen ! ♥
~Sofia♥~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0