Orkar nt ..

Hej bloggen ♥
Städar faktiskt jusst nue ! o: & Äter Ballerina♥ HAHA tjock jag är ! ;) Fast nej. Iaf, idag så vaknade jag ju hos Petra♥ & efter vi hade ätit & sånt så åkte jag med Pappi <3 hem & satte på mig fotbollssakerna ! Sedan hämtade ju Mathilda mig och så åkte vi till talang-träningen ! =) Det var faktiskt riktigt kul! :D♥ Men! NU vill jag ha insperation på vad mina inlägg ska  handla om ! För jag vill inte skiva i varje inlägg om exakt vad jag gör ? Så kan NI ge mig förslag på vad jag ska blogga om? För om jag får mkt insperation & sånt så blir de ju fler inlägg, right? Men nu ska jag fortsätta med mitt rum & sedan ska jag plugga lite NO eftersom vi har prov på typ Onsdag.. + Att skolan börjar imorgon! KUL! :D I don't think so... PUSS!♥
image description
haha, söt man kan va dåe !... (noot)
~Sofia♥~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0