Jordens barns pris! :)

Tja tja bloggen! ♥
Nejmen^^
Sitter jusst nu & nördar facebook & har gjort deh sen typ jag kom hemifrån skolan ?.. :/ Aja! Skolan idag fett najs- slutade vid typ 1 ? :) Hade seriöst inga lektioner idag- sooft. Ah, men de va typ för att vi hade först konsert me kören för 3 olika skolor ! o: & Sedan när vi kom t skolan igen så skulle vi bah äta innan alla skulle sjunga alsång/rösta t "Jordens barns pris" :) Barasåattnivet röstade jag på Anna Mollel. & Hon vann elr ja i våran skola gjorde hon deh, heho! ♥ Men nu ska jag nt göra ett överdrivet långt inlägg! Men jag känner att jag bloggar för lite så de kmr komma en bomb på bloggen senare med vad jag hade på mig på konserten, hiss/diss , lite om Anna Mollel, osv.. Men ni får ha de ! Puss !♥
BJUDER på denna .. Seriöst bara gjorde ngt & blev INTE nöjd!! :'c
~Sofia♥~

Kommentarer
Postat av: Nadja Och Priory Bambi

älskar biloden ,så mysig på något sätt!

2012-04-05 @ 22:12:46
URL: http://nadjalundbergs.blogg.se/
Postat av: ....

Nawww va söt bild ^^

2012-04-06 @ 11:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0