Hiss/Diss! ♥

Hejsan igen^^
Nu tänkte lilla jag göra en hiss/diss! ♥
Grillat: Muums! Asså att grilla äe verkligen perfa! Jag verkligen äskar grillat ! Kan äta de 24/7 ! ♥
Kreativitet: Asså jag bara älskar när man klickar sig fram till en blogg & ser att hon/han har skrivit/kommit på massa idéer som man inte ha sett på ngn annan blogg! HISS t de! ♥
¨
Folk som nt vågar vara sig själva på sina bloggar: <-- De säger nog de mesta ;) Men asså jag stör mig så himla mkt på folk som typ beter sig som fjortisar elr ja ett helt annat sätt iaf, på sin blogg men i verkligheten beter sig på ett HELT annat sätt, bara va er själva ? :)
När man nt vet vad man ska skriva i ett inlägg: <-- Säger nog mkt här också! ;) Men ah som de står, när man har så här as mkt skriv ust så vet man nt vad man ska skriva då behöver man bloggläsarna !! ;)♥
Ha d! Puss♥
~Sofia♥~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0