Ang bloggningen..

Hej bloggen!♥
Somsagt detta inlägget kmr då att handla om min bloggning, som jusst nu inte är så bra.. Men det är för att jag har fått plugga som in i h'lvete, rent ut sagt. Eftersom att det var NO-prov idag, det gick faktiskt bättre en vad jag trodde!♥ Men tb t bloggningen! ;) Nu är NO-provet är avklarat så ska jag försöka blogga mer en vad jag har gjort tidigare! Men på Tisdagar & Onsdagar så blir det ganska seg bloggning eftersom att jag oftast har träningar kl 5 dåe.. (Idag har jag en halvtimme senare) Men jag hoppas att ni förstår att jag bloggar så mkt jag kan.♥ Tack & hej leverpastej!

Jusst nu sitter jag framför datorn & letar efter kladdkake recept !! Mmmhh.. Jag & Henke bakade de i förgår men vi åt upp den, haha! Men nu ska jag upp & städa lite sedan bakaaa , nomnom..!♥ Men lite senare så kmr ett hiss/diss inlägg, så "håll utkik" ;)!! Puss♥
fuck att picnik har stängts ner imon ..! :cc
~Sofia♥~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0